Pogoji poslovanja

Hitre povezave

  1. Postopek registracije
  2. Naročilo
  3. Načini plačila
  4. Cene izdelkov
  5. Slike izdelkov
  6. Zaloga izdelkov
  7. Postopek obveščanja o nakupu
  8. Dobavni rok
  9. Osebni prevzem
  10. Odstop potrošnika od pogodbe
  11. Garancija
  12. Neskladnost blaga (velja za nakupe od 26.1.2023 - ZVPot)
  13. Stvarna napaka (velja za nakup do 25.1.2023 - ZVPot)


Podatki o podjetju

Dolgo ime: AMONTE, avtopralnica, vulkanizerstvo in avtomehanične storitve, d.o.o.

Kratko ime: AMONTE d.o.o.

Naslov: Bravničarjeva ulica 11, 1000 Ljubljana

Matična številka: 3979091000

Davčna številka SI: 56012624

Davčni zavezanec: DA

Vpis v sodni register: SRG. 2011/19940, datum: 25. 5. 2011, Okrožno sodišče v Ljubljani

Transakcijski račun: IBAN SI56 1010 0004 9655 265 (odprt 25.5.2011, Banka Intesa Sanpaolo d.d.)

E-pošta: narocila@gumenadom.si

Telefon: 031 813 813

S spletno trgovino www.gumenadom.si upravlja podjetje AMONTE, avtopralnica, vulkanizerstvo in avtomehanične storitve, d.o.o., Bravničarjeva ulica 11, 1000 Ljubljana.

 

Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine določajo pogoje nakupa ter prodaje izdelkov, ki jo izvaja podjetje AMONTE, avtopralnica, vulkanizerstvo in avtomehanične storitve, d.o.o., Bravničarjeva ulica 11, 1000 Ljubljana.

(v nadaljevanju ponudnik). Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Gumenadom.si, www.gumenadom.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1) in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje. Spletna trgovina Gumenadom.si je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabnikom. Upravlja jo podjetje AMONTE, avtopralnica, vulkanizerstvo in avtomehanične storitve, d.o.o., Bravničarjeva ulica 11, 1000 Ljubljana. Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini Gumenadom.si.

Vsi pogoji nakupa in cene veljajo izključno v spletni trgovini www.gumenadom.si in ne veljajo v poslovalnici Avtocenter Avtostop.

Ponudnik in uporabnik medsebojne obveznosti pri nakupih preko spletne strani www.gumenadom.si urejata s temi splošnimi pogoji.

Vsakega uporabnika zavezujejo splošni pogoji poslovanja, ki so veljavni v trenutku oddaje spletnega naročila. Uporabnik je še pred oddajo naročila z obveznostjo plačila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja, katere mora potrditi in se strinjati z njimi. Splošni pogoji so sestavni in neločljivi del kupoprodajne pogodbe.

Šteje se, da z oddajo naročila v kakršnikoli obliki uporabnik v celoti sprejeme te splošne pogoje poslovanja.

Splošne pogoje poslovanja (.pdf), si lahko prenesete TUKAJ.

 

Postopek registracije uporabnika

Uporabnik lahko v spletni trgovini www.gumenadom.si izvede naročilo kot gost ali kot prijavljen (registriran) uporabnik. Registracija uporabnika za izvedbo naročila ni obvezna.

Postopek registracije je enostaven in hiter. S prijavo na spletni strani www.gumenadom.si uporabnik ustvari svoj uporabniški račun, preko katerega lahko: ureja svoje podatke, ureja naslove za dostavo in pregleduje statuse naročil.

Vsak registrirani uporabnik ima svoje uporabniško ime in geslo, s katerima se prijavi. Geslo je tajno in znano le uporabniku. Uporabniško ime je sestavljeno iz elektronskega naslova, ki ga vpiše uporabnik. Nanj uporabnik prejme potrditveni e-mail za dokončno prijavo oz. registracijo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Uporabnik je dolžan zagotoviti, da bo v njegovem imenu in z njegovim geslom v uporabniški račun vstopal le on oziroma oseba, pooblaščena za zastopanje.

Za nakup v spletni trgovini www.gumenadom.si so zahtevani naslednji osebni podatki uporabnika:

Ime in priimek

E-poštni naslov

Kontaktni telefon

Naslov

Poštna številka in kraj

Država

 

V primeru nakupa kot podjetje ali samostojni podjetnik pa spletna trgovina www.gumenadom.si zahteva še vnos naslednjih podatkov:

Naziv podjetja

Naslov podjetja

ID številke za DDV

 

Naročilo

Kupoprodajna pogodba med podjetjem AMONTE d.o.o. in kupcem je v spletni trgovini www.gumenadom.si sklenjena v trenutku, ko spletna trgovina pošlje kupcu prvo elektronsko sporočilo o potrditvi oziroma statusu njegovega naročila. Podjetje bo shranilo besedilo pogodbe in na zahtevo potrošnika tudi poslalo na njegov elektronski ali osebni naslov. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za podjetje AMONTE d.o.o. kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.

Spletna trgovina www.gumenadom.si posluje v skladu z Uredbo (EU) 2018/302 glede neupravičenega geografskega blokiranja in drugih oblik diskriminacije na notranjem trgu.

 

Postopek oddaje naročila

Celoten postopek nakupa si lahko ogledate na: POSTOPEK NAKUPA

 

Načini plačila

V spletni trgovini www.gumenadom.si omogočamo naslednje načine plačila:

Plačilo po predračunu: uporabnik podatke za nakazilo kupnine prejme po e-pošti, rok plačila predračuna je tri (3) dni od prejema e-pošte. Pravočasno plačilo predračuna je bistvena sestavina pogodbe. V kolikor do poteka roka za plačilo predračun ni plačan, se šteje, da je pogodba razvezana, ponudnik pa v tem primeru več ne jamči rezervacije za naročene izdelke ter je prost vseh obveznosti iz naslova tega konkretnega naročila. Po prejemu sredstev na naš poslovni račun bo blago odposlano na uporabnikov naslov za dostavo oziroma bo pripravljeno za prevzem v poslovalnici Avtocenter Avtostop (Moskovska ulica 1, 1000 Ljubljana), v primeru, da je uporabnik izbral osebni prevzem. Kupec je o pripravljenem paketu za prevzem obveščen po e-pošti.

Plačilo s plačilno oziroma kreditno kartico (Mastercard, Visa, Maestro, Diners, Activa) preko spletnega plačila.

Z obročnim odplačevanjem na 2 do 24 obrokov s kreditno kartico Diners (kreditna kartica mora omogočati nakupe na obroke v spletnih trgovinah in imeti razpoložljiv limit v višini nakupa).

Plačilo preko sistema PayPal.

Plačilo s kripto valutami.

Plačilo na obroke Leanpay.

Plačilo po povzetju ni mogoče.

Z obročnim odplačevanjem so povezani stroški za odobritev obročnega odplačevanja, strošek za odobritev je povezan samo z številom obrokov in ne višino zneska nakupa. Več o obročnem odplačevanju si preberite na: NAKUP NA OBROKE

 

Nakup za pravne osebe

Nakup v spletni trgovini www.gumenadom.si ni namenjen le fizičnim osebam, temveč tudi poslovnim uporabnikom.

Če kupec želi račun na podjetje, sprejema pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja in so navedeni v naslednjem odstavku.

Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam prodajalec omogoča vračilo izdelkov v okviru garancijskih pogojev. Podjetja, samostojni podjetniki in druge pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema blaga brez navedbe razloga za svojo odločitev. Vsako vračilo prodajalec obravnava individualno. V primeru upravičenosti vračila blaga lahko kupec koristi zamenjavo za drug izdelek po izbiri po enaki ali višji ceni.

Zahtevo za izdajo računa poslovnemu uporabniku je treba posredovati ob naročilu. V trenutku, ko kupljeno blago ponudnik odpošlje na naslov, spreminjanje naslovnika računa ni več možno.


Izdaja računa

Podjetje AMONTE d.o.o. ob dostavi oz. prevzemu pošiljke z naročenimi izdelki kupcu izroči tudi natisnjen račun oz. le tega posreduje na e-pošto, navedeno v naročilu. 

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah obvestiti ponudnika v osmih (8) dneh od prejema. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

 

Cene izdelkov

Vse cene v spletni trgovini gumenadom.si so v evrih (€) in vsebujejo davek na dodano vrednost (DDV), razen če je na spletni strani izrecno napisano drugače. Vse cene v spletni trgovini gumenadom.si so cene izdelkov in ne vsebujejo stroškov poštnine oz. dostave, ki se obračunajo dodatno. Prevzem izdelkov v poslovalnici Avtocenter Avtostop (Moskovska 1, 1000 Ljubljana) je brezplačen.

Pridržujemo si pravico do dnevnih sprememb cen, razen če ni drugače navedeno (primer časovno omejenih akcij in posebnih popustov). Veljajo cene, objavljene s strani ponudnika v času, ko uporabnik potrdi naročilo v spletni trgovini. Če izdelek ni na zalogi, lahko pride do spremembe cene, o čemer ponudnik uporabnika obvesti in velja le ob soglasju s strani uporabnika oz. kupca.

Navedene cene veljajo le za nakupe v ponudnikovi spletni trgovini www.gumenadom.si. Cene v poslovalnici Avtocenter Avtostop se lahko razlikujejo od cen v spletni trgovini www.gumenadom.si.

Okoljska dajatev za vse druge izdelke je vključena v spletno ceno izdelka.

Platišča na fotografijah izdelkov niso vključena v ceno.

Kljub sprotnemu ažuriranju cen izdelkov se lahko zgodi, da je podatek o ceni izdelka napačen. V tem primeru ali v primeru, da se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, bo podjetje AMONTE d.o.o. omogočilo kupcu odstop od pogodbe ali nakup po dejanski, ažurirani ceni izdelka.

 

Slike izdelkov

V spletni trgovini www.gumenadom.si uporabljamo simbolične slike izdelkov.

 

Zaloga izdelkov

Podatki o zalogi izdelkov v spletni trgovini www.gumenadom.si se redno osvežujejo in spreminjajo. Zaradi velikosti spletne trgovine in števila naročil se lahko zgodi, da fizična zaloga izdelka doseže nično vrednost, medtem ko je v spletni trgovini še vedno vidna zaloga pred osvežitvijo podatkov. V primeru, da potrošnik naroči izdelek, ki ni na zalogi, ga prodajalec na enega izmed navedenih kontaktnih podatkov (telefon, e-poštni naslov) obvesti o dobavljivosti izdelkov.

 

Postopek obveščanja o nakupu

Po oddaji naročila preko spletne trgovine www.gumenadom.si kupec prejme na ob oddaji naročila vneseni e-poštni naslov obvestilo, da je naročilo sprejeto. Kupec lahko stanje naročila kadarkoli preveri v spletni trgovini www.gumenadom.si v rubriki »Moj Račun«, po telefonu na številki 031 813 813 ali na e-naslovu: narocila@gumenadom.si. 

V primeru, da so izdelki na zalogi v glavnem skladišču ali v poslovalnici Avtocenter Avtostop, bo naročilo avtomatsko obdelano v sistemu in bo kupec o prevzemu oziroma dostavi izdelkov obveščen na naslednji način:

Osebni prevzem pošiljke v poslovalnici Avtocenter Avtostop (Moskovska 1, 1000 Ljubljana): ko so izdelki na voljo za prevzem, kupec prejme e-pošto oz. SMS sporočilo na e-poštni naslov oz. telefonsko številko, ki ju je vnesel ob oddanem naročilu v spletni trgovini www.gumenadom.si. 

Dostava pošiljke na dom: podjetja DPD ali Intereuropa med delavniki opravita dostavo paketov na izbrani naslov. Ko so paketi pripravljeni za prevzem, paketne številke za spremljanje dostave kupec dobi na svoj e-poštni naslov. En dan pred dostavo kupec prejme obvestilo o dostavi. Ure ali izvršitelja dostave ni možno določati. Dostavljavec na dan dostave kupca tudi kontaktira.

 

Dobavni rok

Izdelki, ki so na zalogi v glavnem skladišču ali v poslovalnici Avtocenter Avtostop, so dostavljeni predvidoma v 1-3 delovnih dneh, določeni izdelki pa imajo dobavni rok 5-10 delovnih dni. Dobavni rok je označen pod podrobnostmi izdelka v spletni trgovini www.gumenadom.si. V kolikor pride do neobvladljivih situacij (npr. povečan obseg dela pri dostavni službi), se rok dostave lahko podaljša, o čemer je kupec sproti obveščen preko e-pošte.

 

Dostava

Podjetje AMONTE d.o.o., Bravničarjeva ulica 11, 1000 Ljubljana, naročene izdelke dostavlja na območju Republike Slovenije. Dostavo izdelkov za podjetje Amonte d.o.o. zagotavljata pogodbena partnerja podjetje DPD d.o.o. in Intereuropa d.d.

 

Stroški dostave

V primeru dostave na dom stroški prevoza, poštnine ali morebitni drugi stroški v zvezi s tem niso vključeni v ceno izdelka in se obračunajo dodatno. O višini stroškov dostave je kupec seznanjen v povzetku naročila, še pred potrditvijo oddaje naročila z obveznostjo plačila, in sicer z ločenim prikazom zneska teh stroškov. Stroški dostave so zaračunani in navedeni tako na naročilu, kot tudi na računu za izdano blago in jih kupec poravna skupaj z zneskom naročila.

Stroški dostave znašajo 4,90 €/paket (paket vsebuje 2 pnevmatiki). Če kupec naroči 4 pnevmatike, stroški dostave znašajo 9,80 € (tj. 2 paketa).

Osebni prevzem izdelkov v poslovalnici Avtocenter Avtostop je brezplačen. 

 

Osebni prevzem

Osebni prevzem izdelkov je v poslovalnici Avtocenter Avtostop, Moskovska 1, 1000 Ljubljana. Ko je pošiljka na voljo za prevzem, kupec prejme e-pošto oz. SMS sporočilo na e-poštni naslov oz. telefonsko številko, ki ju je vnesel ob oddanem naročilu v spletni trgovini www.gumenadom.si. Osebni prevzem izdelkov v poslovalnici Avtocenter Avtostop je brezplačen. Stranke so dolžne prevzeti pnevmatike najkasneje v 5 delovnih dneh od prejetja obvestila. V primeru, da želijo prevzeti pnevmatike kasneje, se morajo predhodno dogovoriti in obvestiti podjetje. V nasprotnem primeru si podjetje pridržuje pravico do zaračunavanja stroškov hrambe pnevmatik po aktivnem ceniku.

 

Pravica potrošnika do odstopa od pogodbe

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema izdelkov podjetju Amonte d.o.o. pisno sporoči (na e-naslov narocila@gumenadom.si ali na naslov Amonte d.o.o., Moskovska ulica 1, 1000 Ljubljana), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Obrazec za odstop od pogodbe je potrošniku na voljo na spodnji povezavi:

PRENESI DATOTEKO ZA ODSTOP OD POGODBE

Rok se začne šteti naslednji dan po datumu prevzema. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila izdelkov. Ponudnik vrne celotno kupnino (kupnina s stroški dostave) nemudoma oziroma najkasneje pa v roku 14 dni od odstopa od pogodbe. Prodajalec ima pravico vračilo kupnine zadržati do prevzema vrnjenih izdelkov ali do predložitve dokazila, da je potrošnik izdelek poslal prodajalcu. Potrošnik mora blago vrniti na naslov:

Amonte d.o.o., Moskovska ulica 1, 1000 Ljubljana

Za veljaven odstop od pogodbe se šteje, da so v zakonsko določnem roku izdelki, skupaj z izpolnjenim obrazcem »Odstop od pogodbe«, vrnjeni na navedeni naslov. Izdelki, ki jih potrošnik vrne prodajalcu, morajo biti  nepoškodovani, v nepoškodovani embalaži in v nespremenjeni količini, razen če je izdelek uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. 

Potrošnik izdelkov ne sme neovirano uporabljati od odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus izdelkov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo, saj strošek vračila blaga izrecno bremeni potrošnika.

Potrošnik nima pravice odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je izdelek, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bil prilagojen njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primeren za vračilo, ki je hitro pokvarljiv ali kateremu je že potekel rok uporabe, takšen primer so tudi že vnaprej sestavljeni seti pnevmatik in platišč.

Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če se je potrošnik izrecno strinjal z uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Poleg možnosti odstopa od pogodbe, podjetje ponuja tudi storitev menjave pnevmatik. Če želi kupec zamenjati kupljene pnevmatike, mora podjetje kontaktirati v roku 14 dni od prejema izdelka. Strošek storitve menjave znaša 10 EUR za dve pnevmatiki. Podjetje bo zamenjavo izvedlo v najkrajšem možnem času, pri čemer mora biti artikel, ki ga kupec vrača, nerabljen, nepoškodovan in v originalni embalaži. Za več informacij in za začetek postopka menjave, prosimo, da kupec kontaktira pojdete na mail: narocila@gumenadom.si.

 

Garancija

Vsi izdelki v spletni trgovini www.gumenadom.si imajo garancijo prodajalca ali proizvajalca (v nadaljevanju garant).

Garant prevzame do potrošnika poleg zakonskih obveznosti prodajalca iz naslova obveznega jamstva za skladnost blaga in s katero se zaveže, da bo potrošniku brezplačno popravil ali zamenjal blago, vrnil del ali vso kupnino, kadar izdelek ne izpolnjuje specifikacij ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali ustreznem oglaševalskem sporočilu, ki je na voljo ob sklenitvi pogodbe ali pred tem.

Garancija garanta pravno zavezuje pod pogoji, določenimi v garancijskem listu in s tem povezanih oglaševalskih sporočilih, ki so na voljo ob sklenitvi pogodbe ali pred tem.

Garant jamči za kakovost izdelka oziroma brezhibno delovanje v garancijskem roku, če ga kupec uporablja v skladu z njegovim namenom in priloženimi navodili.

Garancijski rok začne teči z dnem dobave izdelka potrošniku.

Če blago, za katero je izdana obvezna garancija, ne izpolnjuje specifikacij ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali oglaševalskem sporočilu, lahko potrošnik najprej zahteva odpravo napak. Če napake niso odpravljene v skupno 30 dneh od dneva, ko je garant od potrošnika prejel zahtevo za odpravo napak, mora proizvajalec potrošniku brezplačno zamenjati blago z enakim, novim in brezhibnim blagom.

Rok iz prejšnjega odstavka se lahko podaljša na najkrajši čas, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave, vendar za največ 15 dni. Pri določitvi podaljšanega roka se upoštevajo narava in kompleksnost blaga, narava in resnost neskladnosti ter napor, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave. O številu dni za podaljšanje roka in razlogih za njegovo podaljšanje prodajalec obvesti potrošnika pred potekom roka iz prejšnjega odstavka. Če garant roku ne popravi ali ne zamenja blaga z novim, lahko potrošnik zahteva vračilo celotne kupnine od prodajalca ali zahteva sorazmerno znižanje kupnine.

Če potrošnik zahteva sorazmerno znižanje kupnine, je znižanje kupnine sorazmerno zmanjšanju vrednosti blaga, ki ga je potrošnik prejel, v primerjavi z vrednostjo, ki bi jo imelo blago, če bi bilo skladno.

Ne glede na zgoraj navedeno, lahko potrošnik zahteva vračilo plačanega zneska od prodajalca, če se neskladnost pojavi v manj kot 30 dneh od dobave blaga.

Pri uveljavljanju garancije veljajo garancijski pogoji, navedeni na garancijskem listu, ki je priložen vsakemu izdelku. Garancija se uveljavlja z garancijskim listom, kopijo računa za nakup izdelka, v določenih primerih pa tudi s kopijo računa za montažo.

Obrazec za vračilo izdelka v garanciji lahko potrošnik prenese na spodnji povezavi:

PRENESI DATOTEKO ZA UVELJAVLJANJE GARANCIJE

Čas veljavnosti garancije:

·       za nakupe kot fizična oseba velja garancijska doba, kot je navedena na garancijskem listu.

·       za nakupe kot pravna oseba se upošteva garancijsko dobo največ 1 leto oz. so natančni pogoji navedeni v garancijskem listu.

Garancija preneha veljati pri:

·       neupoštevanju navodil za uporabo,

·       malomarnem ravnanju z izdelkom,

·       vgraditvi neoriginalnih sestavnih delov izdelka,

·       popravilih, ki ga je opravila nepooblaščena oseba,

·       poškodbah, nastalih zaradi mehanskih udarcev po krivdi kupca oziroma tretje osebe,

·       nepravilni montaži izdelka.

V primeru, da kupec želi dodatne informacije v zvezi z garancijo, lahko pošlje e-pošto na: narocila@gumenadom.si ali pokliče na telefonsko številko spletne trgovine gumenadom.si: 031 813 813.

 

Neskladnost blaga - (velja za nakup od 26.1.2023 - ZVPot)

Prodajalec potrošniku izroči blago v skladu s pogodbo in odgovarja za neskladnosti, ki jih je imelo blago v času dobave.

Kdaj gre za neskladnost?

Blago ni skladno s prodajno pogodbo zlasti, kadar (subjektivne zahteve):

  • ne ustreza opisu, vrsti, količini in kakovosti ter nima funkcionalnosti, združljivosti, interoperabilnosti in drugih lastnosti, kot je zapisano v prodajni pogodbi,
  • ni primerno za poseben namen, za katerega ga potrošnik potrebuje in s katerim je potrošnik seznanil prodajalca najpozneje ob sklenitvi prodajne pogodbe, prodajalec pa je s tem soglašal,
  • ni dobavljeno skupaj z vsemi dodatki in navodili, vključno z navodili za namestitev, kot je določeno v prodajni pogodbi,
  • ni posodobljeno, kot je določeno v prodajni pogodbi.

Poleg navedenega iz prejšnjega odstavka, je blago neskladno tudi, ko (objektivne zahteve):

  • ne ustreza namenom, za katere se običajno uporablja blago iste vrste, pri čemer je treba, kadar je to primerno, upoštevati druge predpise, tehnične standarde ali v primeru neobstoja takih tehničnih standardov panožne kodekse ravnanja, ki se uporabljajo za posamezni sektor,
  • ni take kakovosti in ne ustreza opisu vzorca ali modela, ki ju je prodajalec dal na razpolago potrošniku pred sklenitvijo prodajne pogodbe, kadar je to primerno,
  • ni take količine in nima značilnosti in drugih lastnosti, vključno v zvezi s trajnostjo, funkcionalnostjo, združljivostjo in varnostjo, kot je običajno za blago iste vrste in ki jih potrošnik lahko razumno pričakuje glede na naravo blaga in ob upoštevanju kakršne koli javne izjave, podane pri oglaševanju ali označevanju s strani ali v imenu prodajalca ali drugih oseb v predhodnih členih pogodbene verige, vključno s proizvajalcem, razen če prodajalec dokaže, da:
    - za javno izjavo ni vedel in od njega ni mogoče razumno pričakovati, da bi zanjo vedel,
    - je bila javna izjava do sklenitve prodajne pogodbe popravljena na enak ali primerljiv način, kot je bila podana, ali
    - javna izjava ni mogla vplivati na odločitev za nakup blaga.

Postopek in jamčevalni zahtevki v primeru neskladnosti

Obvestilo prodajalcu - notifikacija

Obvestilo o neskladnosti lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno ali mu pošlje obvestilo o neskladnosti na e-naslov: narocila@gumenadom.si.

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova neskladnosti, če o neskladnosti obvesti prodajalca v 2 mesecih od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena. Potrošnik v obvestilu o neskladnosti natančno opiše neskladnost in prodajalcu omogoči, da stvar pregleda.

Rok

Prodajalec ne odgovarja za neskladnosti na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar dobavljena. Šteje se, da je neskladnost blaga obstajala že v času dobave, če se pojavi v roku enega leta od dobave blaga.

Jamčevalni zahtevki

V primeru pravilne notifikacije prodajalca o neskladnosti, je potrošnik, pod pogoji in v vrstnem redu iz tega odseka, upravičen, da:

  • zahteva od prodajalca brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga. Da bi se vzpostavila skladnost blaga, lahko potrošnik izbere med popravilom blaga in zamenjavo blaga z novim brezhibnim blagom, razen če:
    - je izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka nemogoča ali
    - izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka predstavlja nesorazmerne stroške za prodajalca v primerjavi z drugim jamčevalnim zahtevkom ob upoštevanju vseh okoliščin
  • zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska. Potrošnik lahko zahteva sorazmerno znižanje kupnine ali odstopi od prodajne pogodbe v katerem koli od naslednjih primerov:
    - prodajalec ni popravil ali zamenjal blaga ali, kadar je to ustrezno, ni končal popravila ali izvedel zamenjave blaga v skladu s tem zakonom oziroma je zavrnil potrošnikov jamčevalni zahtevek za vzpostavitev skladnosti blaga v skladu s šestim odstavkom prejšnjega člena;
    - neskladnost obstaja, čeprav je prodajalec poskušal vzpostaviti skladnost;
    - narava neskladnosti je tako resna, da upravičuje takojšnje sorazmerno znižanje kupnine ali odstop od prodajne pogodbe, ali
    - prodajalec je izjavil ali pa je iz okoliščin očitno, da prodajalec ne bo vzpostavil skladnosti blaga v razumnem roku ali brez znatnih nevšečnosti za potrošnika.

V kolikor se neskladnost pojavi v manj kot 30 dneh od dobave blaga, lahko potrošnik odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.

Potrošnik lahko zadrži plačilo preostalega dela kupnine ali dela tega preostalega dela kupnine, dokler prodajalec ne izpolni svoje obveznosti. Potrošnik to pravico uveljavlja z izjavo, s katero prodajalca obvesti o svoji odločitvi.

V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi uveljavljanja jamčevalnega zahtevka.

Odstop od prodajne pogodbe potrošnik uveljavlja z izjavo, s katero prodajalca obvesti o odločitvi, da odstopa od prodajne pogodbe. Kadar potrošnik odstopi od prodajne pogodbe, potrošnik prodajalcu na stroške prodajalca vrne blago.

Pravico do uveljavljanja neskladnosti natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov (ZvPot-1). Za razmerja, ki jih zakoni, ki urejajo varstvo potrošnikov, ne urejajo, se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja.

 

Stvarna napaka - (velja do 25.1.2023 - ZVPot)

Reklamacijo iz naslova stvarne napake lahko potrošnik uveljavlja za vsak kupljeni izdelek.

Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik napako reklamira pri prodajalcu in to v roku 2 let, ko je bilo blago prevzeto s strani kupca, oziroma 2 mesecev od odkritja stvarne napake na izdelku.

Potrošnik lahko zahteva po lastni izbiri: odpravo napake, vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako, zamenjavo blaga ali vračilo plačanega zneska.

Pri uveljavljanju pravic iz tega naslova mora potrošnik prodajalcu v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora prodajalec čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če pa o napaki obstaja spor, mora prodajalec v roku 8 dni podati potrošniku pisen odgovor. Stvarno napako lahko prijavite na e-naslov: narocila@gumenadom.si.

Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.

Kdaj je napaka stvarna?

  • izdelek nima lastnosti, potrebnih za njegovo običajno rabo
  • izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana ali bi mu morala biti znana
  • izdelek nima lastnosti, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene ali predpisane
  • se izdelek ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le simbolično

Kako se preverja primernost izdelka?

Preverja se z drugim, brezhibnim izdelkom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem izdelku.

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec mora o morebitni stvarni napaki, skupaj z natančnim opisom le-te in na lastne stroške obvestiti prodajalca v zakonsko določenem roku. Kupec hkrati prodajalcu omogoči pregled izdelka.

Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Obrazec za prijavo stvarne napake je na spodnji povezavi:

PRENESI DATOTEKO ZA PRIJAVO STVARNE NAPAKE

 

Varnost

Podjetje AMONTE d.o.o. uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. V ta namen uporabljamo SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija.

 

Varovanje osebnih podatkov

Podjetje Amonte d.o.o. (v nadaljevanju: ponudnik) se zavezuje k varovanju vseh osebnih podatkov v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov.

Ta politika zasebnosti ureja zbiranje, hrambo in obdelavo osebnih podatkov, ki jih ponudnik zbira od uporabnikov, ko opravijo nakup v spletni trgovini www.gumenadom.si oz. se naročijo na prejemanje e-novic.

Informacije o upravljavcu

Upravljavec osebnih podatkov v pomenu, kot ga določata Splošna uredba EU o varstvu osebnih podatkov in veljavni zakon, ki ureja varstvo osebnih podatkov – GDPR je:

Amonte d.o.o.

Bravničarjeva ulica 11, 1000 Ljubljana

e-mail: info@avtostop.si

Osebni podatki in namen njihove obdelave

 

Ponudnik neposredno zbira informacije, ki jih kupci navedejo ob naročilu in jih potrebuje za obdelavo in dostavo naročila:

- ime in priimek (fizične osebe) oz. podatki podjetja (pravne osebe)

- e-naslov

- primarni naslov

- naslov za dostavo

- državo prebivališča

- telefonsko številko

- čas in datum registracije

- IP naslov

 

Ponudnik te informacije posreduje tudi dostavnim službam, saj so potrebne za zaključek nakupa oz. dostave kupcu. Z izjemo obvestil, ki so povezana z naročilom, ponudnik ne kontaktira svojih kupcev, razen v primeru izrecnega strinjanja s strani kupca. Ponudnik in dostavna služba lahko kupca kontaktirata tudi preko telefona, za dogovor o času dostave oz. morebitnimi nejasnostmi, ki se navezujejo na naročilo, saj za to obstaja zakoniti interes popolne izvedbe postopka nakupa.

V kolikor uporabnik želi prejemati promocijske vsebine ponudnika (e-novice, ponudbe in akcijske ugodnosti), se mora na novice prijaviti na spletni strani www.gumenadom.si. S prijavo in potrditvijo kupec ponudniku posreduje naslednje kontaktne podatke:

- e-naslov

Da bi preprečili nepooblaščen dostop do pridobljenih podatkov ali njihovo razkritje, ohranili natančnost osebnih podatkov in zagotovili njihovo ustrezno uporabo, ponudnik uporablja ustrezne tehnične in organizacijske postopke za zavarovanje podatkov, ki jih zbira.

Osebne podatke, ki jih uporabnik posreduje ob prijavi na e-novice oz. jih navede ob naročilu v spletni trgovini www.gumenadom.si, ponudnik obdeluje z jasnim in nedvoumnim soglasjem uporabnika, ki temelji na členu 6 (1), (a) Splošne uredbe EU o varstvu osebnih podatkov (GDPR).

Soglasje za obdelavo osebnih podatkov uporabnik poda s tem, ko na spletni strani www.gumenadom.si ob prijavi v spletno trgovino ali ob prijavi na e-novice klikne »Pošlji«/»Prijavi me«/»Registracija«/«Zaključi nakup«. Svoje soglasje lahko kadarkoli umakne s klikom na povezavo »unsubscribe from this list«/»odjava«, ki se nahaja v nogi vsakega sporočila, poslanega iz e-naslova: info@avtostop.si, ki ga prejmete od ponudnika oz. ponudnika o tem obvestite preko elektronske pošte na naslov: odjava@avtostop.si. V primeru umika soglasja ponudnik ne bom več uporabljal uporabnikovih osebnih podatkov za obveščanje o vsebinah ponudnika. Morebiten umik soglasja ne vpliva na zakonitost obdelave uporabnikovih osebnih podatkov v času, preden je bil umik podan.

V skladu z določili Splošne uredbe EU o varstvu osebnih podatkov (GDPR) ima uporabnik pravico do dostopa do svojih osebnih podatkov, pravico do popravka, pravico do izbrisa (»pozabe«), pravico do prenosljivosti, pravico zahtevati omejitev obdelave osebnih podatkov in pravico do ugovora. Vpogled v svoje podatke lahko uporabnik kadarkoli zahteva preko elektronske pošte na: info@avtostop.si.

 

Pri uveljavljanju vseh pravic ali pri pridobivanju dodatnih informacij se  uporabnik obrne na e-naslov: info@avtostop.si. Uporabnikovo vlogo bo ponudnik obravnaval in nanjo odgovoril v 30 dneh, kot je v skladu z GDPR.

Ponudnik Amonte d.o.o. hrani uporabnikove osebne podatke toliko časa, kolikor je to potrebno za obdelavo spletnega naročila oz. pošiljanja vsebin (e-novic), na katere se je uporabnik prijavil oz. naročil. V primeru, da uporabnik ne želi več prejemati vsebin s strani ponudnika in se od njih odjaviti ali v primeru, da umakne svoje soglasje za obdelavo osebnih podatkov za ta namen, bo ponudnik uporabnikove podatke v sistemu blokiral in jih ne bo več uporabljal za ta namen.

Rok hrambe osebnih podatkov se lahko razlikuje glede na veljavno sektorsko zakonodajo (npr. zakonodaja s področja davkov, računovodstva). V primeru, ko veljavna sektorska zakonodaja določa obvezne roke za hrambo osebnih podatkov, ponudnik izbriše osebne podatke po poteku z zakonom predpisanega obveznega roka.

 

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Pritožbe in reklamacije lahko kupci pošljejo na elektronski naslov narocila@gumenadom.si  ali po klasični pošti na naslov: Amonte d.o.o., Bravničarjeva ulica 11, 1000 Ljubljana. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik mora v petih (5) delovnih dneh potrditi, da je pritožbo prejel, sporočiti kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval, in ga ves čas obveščati o poteku postopka. Ponudnik si bo prizadeval po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva za sporazumno reševanje sporov.

Če sporazumna rešitev spora med potrošnikom in ponudnikom ni mogoča, je za rešitev spora pristojno stvarno sodišče v Ljubljani po procesnih pravilih, ki veljajo v Republiki Sloveniji.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi ponudnik ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Amonte d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Republike Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS).

Platforma je na voljo potrošnikom TUKAJ.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2006/2004 in Direktive 2009/22/ES.

 

Piškotki

Kaj je piškotek? Piškotek je majhna datoteka, ki običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno mesto. Piškotki pomagajo pri zagotavljanju delovanja spletnega mesta. Poleg tega lahko z njimi zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo. Nekateri piškotki so nujno potrebni za delovanje spletnih strani.

V spletni trgovini www.gumenadom.si uporabljamo dve skupini piškotkov. Prvi, ki so nujno potrebni za delovanje spletne trgovine, brez katerih ni mogoče zagotoviti delovanja spletne trgovine. Druga skupina piškotkov je namenjena izboljšanemu delovanju spletne trgovine. Med te piškotke spada spletna analitika obiskovalcev.

O uporabi piškotkov so uporabniki obveščeni ob prvem obisku spletnih strani, za uporabo določenih piškotkov pa prosimo uporabnika za njegovo privolitev. Uporabnik lahko svojo odločitev v zvezi z uporabo piškotkov kadarkoli spremeni na tej spletni strani.

 

Končne določbe

Podjetje AMONTE d.o.o. lahko splošne pogoje kadarkoli spremeni, ne da bi o tem posebej obveščal uporabnike spletne trgovine www.gumenadom.si. Spremenjeni splošni pogoji veljajo od njihove objave v spletni trgovini www.gumenadom.si.


Splošne pogoje poslovanja (.pdf), si lahko prenesete TUKAJ.

 

Prijava na e-novice

newsletter image

Novice

blog image

Kako izbrati prave pnevmatike?

Preberi članek view more icon
blog image

Ali je pozimi boljše uporabljati zimske gume ali celoletne?

Preberi članek view more icon
blog image

Kako vemo, kdaj kupiti nove gume?

Preberi članek view more icon