Podatki o podjetju
Dolgo ime: AMONTE, avtopralnica, vulkanizerstvo in avtomehanične storitve, d.o.o.
Kratko ime: AMONTE d.o.o.
Naslov: Bravničarjeva ulica 11, 1000 Ljubljana
Matična številka: 3979091000
Davčna številka SI: 56012624
Davčni zavezanec: DA
Vpis v sodni register: SRG. 2011/19940, datum: 25. 5. 2011, Okrožno sodišče v Ljubljani
Transakcijski račun: IBAN SI56 1010 0004 9655 265 (odprt 25.5.2011, Banka Intesa Sanpaolo d.d.)
E-pošta: narocila@gumenadom.si
Telefon: 031 813 813
S spletno trgovino www.gumenadom.si upravlja podjetje AMONTE, avtopralnica, vulkanizerstvo in avtomehanične storitve, d.o.o., Bravničarjeva ulica 11, 1000 Ljubljana.
Splošni pogoji poslovanja
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine določajo pogoje nakupa ter prodaje izdelkov, ki jo izvaja podjetje AMONTE, avtopralnica, vulkanizerstvo in avtomehanične storitve, d.o.o., Bravničarjeva ulica 11, 1000 Ljubljana(v nadaljevanju ponudnik). Spletna trgovina Gumenadom.si je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabnikom. Upravlja jo podjetje AMONTE, avtopralnica, vulkanizerstvo in avtomehanične storitve, d.o.o., Bravničarjeva ulica 11, 1000 Ljubljana.
Vsi pogoji nakupa in cene veljajo izključno v spletni trgovini www.gumenadom.si in ne veljajo v poslovalnici Avtocenter Avtostop.
Ponudnik in kupec medsebojne obveznosti pri nakupih preko spletne strani www.gumenadom.si urejata s temi splošnimi pogoji.
Vsakega kupca zavezujejo splošni pogoji poslovanja, ki so veljavni v trenutku oddaje spletnega naročila. Kupec je še pred oddajo naročila z obveznostjo plačila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja, katere mora potrditi in se strinjati z njimi. Sprejem splošnih pogojev poslovanja ob oddaji naročila, se šteje za sklenitev pogodbe.
Nakup izdelka v spletni trgovini NI MOGOČ brez strinjanja s temi splošnimi pogoji poslovanja. Kupec se je dolžan strinjati s temi splošnimi pogoji V CELOTI, delno strinjanje s pogoji ni možno. Kupec s potrditvijo naročila potrjuje, da se je, pred oddajo naročila, v celoti seznanil s temi splošnimi pogoji, jih razume in se z njimi v celoti strinja. Splošne pogoje poslovanja (.pdf), si lahko prenesete TUKAJ.
Postopek registracije uporabnika
Kupec lahko v spletni trgovini www.gumenadom.si izvede naročilo kot gost ali kot prijavljen (registriran) uporabnik. Registracija za izvedbo naročila ni obvezna.
Postopek registracije je enostaven in hiter. S prijavo na spletni strani www.gumenadom.si kupec ustvari svoj uporabniški račun, preko katerega lahko: ureja svoje podatke, ureja naslove za dostavo in pregleduje statuse naročil.
Vsak registrirani kupec ima svoje uporabniško ime in geslo, s katerima se prijavi. Geslo je tajno in znano le kupcu. Uporabniško ime je sestavljeno iz elektronskega naslova, ki ga vpiše kupec. Nanj uporabnik prejme potrditveni e-mail za dokončno prijavo oz. registracijo. Uporabniško ime in geslo kupca nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Uporabnik je dolžan zagotoviti, da bo v njegovem imenu in z njegovim geslom v uporabniški račun vstopal samostojno ter ustrezno skrbel za zaščito uporabniškega računa.
Za nakup v spletni trgovini www.gumenadom.si se obdelujejo osebni podatki, pri čemer so vse informacije o obdelavi osebnih podatkov navedene v naši politiki zasebnosti, ki jo najdete tukaj.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je v spletni trgovini www.gumenadom.si sklenjena v trenutku, ko kupec sprejme splošne pogoje poslovanja in odda naročilo. Podjetje bo shranilo besedilo pogodbe in na kopijo veljavnih splošnih pogojev poslalo na njegov elektronski naslov ob potrditvi naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.
Postopek oddaje naročila
Celoten postopek nakupa si lahko ogledate na: POSTOPEK NAKUPA
Po postopku oddaje naročila, Ponudnik izvaja komunikacijo z naročnikom na način, da ga obvesti o:
- Sprejemu naročila,
- O poteku naročila
- Prejemu računa in garancijskega lista po izvedbi dobave.
V spletni trgovini www.gumenadom.si omogočamo naslednje načine plačila:
Plačilo po predračunu: kupec podatke za nakazilo kupnine prejme po e-pošti, rok plačila predračuna je tri (3) dni od prejema e-pošte. Pravočasno plačilo predračuna je bistvena sestavina pogodbe. V kolikor do poteka roka za plačilo predračun ni plačan, se šteje, da je pogodba razvezana, ponudnik pa v tem primeru več ne jamči rezervacije za naročene izdelke ter je prost vseh obveznosti iz naslova tega konkretnega naročila. Po prejemu sredstev na naš poslovni račun bo blago odposlano na uporabnikov naslov za dostavo oziroma bo pripravljeno za prevzem v poslovalnici Avtocenter Avtostop (Moskovska ulica 1, 1000 Ljubljana), v primeru, da je kupec izbral osebni prevzem. Kupec je o pripravljenem paketu za prevzem obveščen po e-pošti.
Plačilo s plačilno oziroma kreditno kartico (Mastercard, Visa, Maestro, Diners, Activa) preko spletnega plačila.
Z obročnim odplačevanjem na 2 do 24 obrokov s kreditno kartico Diners (kreditna kartica mora omogočati nakupe na obroke v spletnih trgovinah in imeti razpoložljiv limit v višini nakupa).
Plačilo preko sistema PayPal.
Plačilo na obroke Leanpay.
Plačilo po povzetju ni mogoče.
Z obročnim odplačevanjem so povezani stroški za odobritev obročnega odplačevanja, strošek za odobritev je povezan samo s številom obrokov in ne višino zneska nakupa. Več o obročnem odplačevanju si preberite na: NAKUP NA OBROKE
Nakup za pravne osebe
Nakup v spletni trgovini www.gumenadom.si ni namenjen le fizičnim osebam, temveč tudi poslovnim uporabnikom.
Kadar nakup izvaja pravna oseba, za tak nakup ne veljajo določila, ki so namenjena izključno potrošnikom, kot je to navedeno v teh splošnih pogojih poslovanja.
Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam prodajalec omogoča vračilo izdelkov v okviru garancijskih pogojev. Podjetja, samostojni podjetniki in druge pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema blaga brez navedbe razloga za svojo odločitev. Vsako vračilo prodajalec obravnava individualno. V primeru upravičenosti vračila blaga lahko kupec koristi zamenjavo za drug izdelek po izbiri po enaki ali višji ceni.
Zahtevo za izdajo računa poslovnemu uporabniku je treba posredovati ob naročilu. V trenutku, ko kupljeno blago ponudnik odpošlje na naslov, spreminjanje naslovnika računa ni več možno.
Ostala določila teh splošnih pogojev se uporabljajo tudi za pravne osebe.
Izdaja računa
Ponudnik. ob dostavi oz. prevzemu pošiljke z naročenimi izdelki kupcu izroči tudi natisnjen račun oz. le tega posreduje na e-pošto, navedeno v naročilu.
Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah obvestiti ponudnika v osmih (8) dneh od prejema. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.
Vse cene v spletni trgovini gumenadom.si so v evrih (€) in vsebujejo davek na dodano vrednost (DDV),. Vse cene v spletni trgovini gumenadom.si so cene izdelkov in ne vsebujejo stroškov poštnine oz. dostave, ki se obračunajo dodatno, skladno s splošnimi pogoji poslovanja.
Pridržujemo si pravico do dnevnih sprememb cen, razen če ni drugače navedeno (primer časovno omejenih akcij in posebnih popustov). Veljajo cene, objavljene s strani ponudnika v času, ko kupec odda naročilo v spletni trgovini.
Pri znižanju cen blaga ponudnik označi prejšnjo ceno in znižano ceno na način, da se kot prejšnja cena objavi najnižja cena, ki jo je podjetje uporabljalo v zadnjih 30 dneh pred uporabo znižane cene.
Navedene cene veljajo le za nakupe v ponudnikovi spletni trgovini www.gumenadom.si. Cene v poslovalnici Avtocenter Avtostop se lahko razlikujejo od cen v spletni trgovini www.gumenadom.si.
Okoljska dajatev za vse druge izdelke je vključena v spletno ceno izdelka.
Platišča na fotografijah izdelkov niso vključena v ceno.
Kljub sprotnemu ažuriranju cen izdelkov se lahko zgodi, da je podatek o ceni izdelka napačen. V tem primeru ali v primeru, da se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik omogočil kupcu odstop od pogodbe ali nakup po dejanski, ažurirani ceni izdelka.
V primeru, da bi kupec naročil izdelek, ki ni na zalogi, se lahko zgodi, da se ob obnovitvi zaloge cena spremeni. V tem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremenjeni ceni in kupcu omogočil odstop od pogodbe ali nakup pod spremenjenimi pogoji.
Slikovni materiali in opisne informacije
V spletni trgovini www.gumenadom.si uporabljamo simbolične slike izdelkov.
Opisne informacije izdelkov so informativne narave. Ponudnik se trudi podati relevantne in točne informacije, vendar za točnost informacij ne odgovarja.
Podatki o zalogi izdelkov v spletni trgovini www.gumenadom.si se redno osvežujejo in spreminjajo. Zaradi velikosti spletne trgovine in števila naročil se lahko zgodi, da fizična zaloga izdelka doseže nično vrednost, medtem ko je v spletni trgovini še vedno vidna zaloga pred osvežitvijo podatkov. V primeru, da kupec naroči izdelek, ki ni na zalogi, ga ponudnik na enega izmed navedenih kontaktnih podatkov (telefon, e-poštni naslov) obvesti o dobavljivosti izdelkov.
Po oddaji naročila preko spletne trgovine www.gumenadom.si kupec prejme e-poštni naslov, ki ga je navedel v nakupnem procesu, obvestilo, da je naročilo sprejeto. Kupec lahko stanje naročila kadarkoli preveri v spletni trgovini www.gumenadom.si v rubriki »Moj Račun«, v kolikor ima urejen uporabniški račun, po telefonu na številki 031 813 813 ali na e-naslovu: narocila@gumenadom.si.
V primeru, da so izdelki na zalogi v glavnem skladišču ali v poslovalnici Avtocenter Avtostop, bo naročilo avtomatsko obdelano v sistemu in bo kupec o prevzemu oziroma dostavi izdelkov obveščen na naslednji način:
Osebni prevzem pošiljke v poslovalnici Avtocenter Avtostop (Moskovska 1, 1000 Ljubljana): ko so izdelki na voljo za prevzem, kupec prejme e-pošto oz. SMS sporočilo na e-poštni naslov oz. telefonsko številko, ki ju je vnesel ob oddanem naročilu v spletni trgovini www.gumenadom.si.
Dostava pošiljke na dom: podjetja DPD ali Intereuropa med delavniki opravita dostavo paketov na izbrani naslov. Ko so paketi pripravljeni za prevzem, paketne številke za spremljanje dostave kupec dobi na svoj e-poštni naslov. En dan pred dostavo kupec prejme obvestilo o dostavi. Ure ali izvršitelja dostave ni možno določati. Dostavljavec na dan dostave kupca tudi kontaktira.
Dobavni rok je označen pod podrobnostmi izdelka v spletni trgovini www.gumenadom.si. V kolikor pride do neobvladljivih situacij (npr. povečan obseg dela pri dostavni službi, drugi dogodki višje sile), se rok dostave lahko podaljša, o čemer je kupec sproti obveščen preko e-pošte. Vsi dobavni roki so informativni in ponudnika ne zavezujejo.
Ponudnik omogoča tudi skrajšani rok dostave; v tem primeru ponudnik zagotovi izdelke v skrajšanem roku, od predvidenega roka dostave. Takšna dostava je možna v primeru dodatnega doplačila s strani kupca.
Kupec ima možnost hitrejšo dostavo izbrati v nakupnem procesu, v okviru katerega je razvidna tudi cena takšne dostave. Ponudnik ceno hitrejše dostave izračuna ločeno od cene standardne dostave ter tako kupcu zagotovi razčlenjen vpogled v stroške dostave.
Dostava
Ponudnik naročene izdelke dostavlja na območju Republike Slovenije. Za naročila izven Republike Slovenije, ponudnik omogoča osebni prevzem izdelkov.
Stroški dostave
V primeru dostave na dom stroški prevoza, poštnine ali morebitni drugi stroški v zvezi s tem niso vključeni v ceno izdelka in se obračunajo dodatno. O višini stroškov dostave je kupec seznanjen v povzetku naročila, še pred potrditvijo oddaje naročila z obveznostjo plačila, in sicer z ločenim prikazom zneska teh stroškov. Stroški dostave so zaračunani in navedeni tako na naročilu, kot tudi na računu za izdano blago in jih kupec poravna skupaj z zneskom naročila.
Osebni prevzem izdelkov je v poslovalnici Avtocenter Avtostop, Moskovska 1, 1000 Ljubljana. Ko je pošiljka na voljo za prevzem, kupec prejme e-pošto oz. SMS sporočilo na e-poštni naslov oz. telefonsko številko, ki ju je vnesel ob oddanem naročilu v spletni trgovini www.gumenadom.si. Osebni prevzem izdelkov v poslovalnici Avtocenter Avtostop je brezplačen. Stranke so dolžne prevzeti pnevmatike najkasneje v 5 delovnih dneh od prejetja obvestila. V primeru, da želijo prevzeti pnevmatike kasneje, se morajo predhodno dogovoriti in obvestiti podjetje. V nasprotnem primeru si podjetje pridržuje pravico do zaračunavanja stroškov hrambe pnevmatik po aktivnem ceniku.
Pravica potrošnika do odstopa od pogodbe
To poglavje velja le za Kupce, ki imajo status potrošnika po veljavni zakonodaji.
Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema izdelkov ponudniku pisno sporoči (na e-naslov narocila@gumenadom.si ali na naslov Amonte d.o.o., Moskovska ulica 1, 1000 Ljubljana), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Obrazec za odstop od pogodbe je potrošniku na voljo na spodnji povezavi:
PRENESI DATOTEKO ZA ODSTOP OD POGODBE
Rok se začne šteti naslednji dan po datumu prevzema. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila izdelkov. Ponudnik vrne celotno kupnino (kupnina s stroški dostave) nemudoma oziroma najkasneje pa v roku 14 dni od odstopa od pogodbe. Ponudnik ima pravico vračilo kupnine zadržati do prevzema vrnjenih izdelkov ali do predložitve dokazila, da je potrošnik izdelek poslal ponudniku. Potrošnik mora blago vrniti na naslov:
Amonte d.o.o., Moskovska ulica 1, 1000 Ljubljana
Za veljaven odstop od pogodbe se šteje, da so v zakonsko določnem roku izdelki, skupaj z izjavo o odstopu, ki je lahko predložena na izpolnjenem obrazcu »Odstop od pogodbe«, vrnjeni na navedeni naslov. Potrošnik je dolžan priložiti kopijo računa. Izdelki, ki jih potrošnik vrne ponudniku, morajo biti nepoškodovani in v nespremenjeni količini, razen če je izdelek uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.
Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus izdelkov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Pošiljk z odkupnino ponudnik ne sprejema, saj strošek vračila blaga izrecno bremeni potrošnika.
Potrošnik nima pravice odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je izdelek, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bil prilagojen njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primeren za vračilo, ki je hitro pokvarljiv ali kateremu je že potekel rok uporabe, takšen primer so tudi že vnaprej sestavljeni seti pnevmatik in platišč.
Ponudnik vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če se je potrošnik izrecno strinjal z uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
Poleg možnosti odstopa od pogodbe, ponudnik ponuja tudi storitev menjave pnevmatik. Če želi kupec zamenjati kupljene pnevmatike, mora podjetje kontaktirati v roku 14 dni od prejema izdelka. Strošek storitve menjave je opredeljena v vsakokrat veljavnem ceniku Ponudnika. Podjetje bo zamenjavo izvedlo v najkrajšem možnem času, pri čemer mora biti artikel, ki ga kupec vrača, nerabljen, nepoškodovan in v originalni embalaži. Za več informacij in za začetek postopka menjave, prosimo, da kupec kontaktira ponudnika na mail: narocila@gumenadom.si.
Vsi izdelki v spletni trgovini www.gumenadom.si imajo garancijo prodajalca ali proizvajalca (v nadaljevanju garant).
Garancija garanta pravno zavezuje pod pogoji, določenimi v garancijskem listu in morebitni drugi spremljajoči dokumentaciji. .
Garant jamči za kakovost izdelka oziroma brezhibno delovanje v garancijskem roku, če ga kupec uporablja v skladu z njegovim namenom in priloženimi navodili.
Garancijski rok začne teči z dnem dobave izdelka. Obdobje veljavnosti garancije je opredeljeno na garancijskem listu.
Pri uveljavljanju garancije veljajo garancijski pogoji, navedeni na garancijskem listu, ki je priložen vsakemu izdelku. Garancija se uveljavlja z garancijskim listom, kopijo računa za nakup izdelka, v določenih primerih pa tudi s kopijo računa za montažo.
Obrazec za vračilo izdelka v garanciji lahko potrošnik prenese na spodnji povezavi:
PRENESI DATOTEKO ZA UVELJAVLJANJE GARANCIJE
V primeru, da kupec želi dodatne informacije v zvezi z garancijo, lahko pošlje e-pošto na: narocila@gumenadom.si ali pokliče na telefonsko številko spletne trgovine gumenadom.si: 031 813 813.
To poglavje velja le za kupce, ki imajo status potrošnika po veljavni zakonodaji.
Potrošnik ima pravico uveljavljati jamčevalni zahtevek iz naslova jamstva za skladnost blaga. Potrošnik lahko jamstvo uveljavlja tako, da ponudnika o neskladnosti obvesti v roku dveh (2) mesecev, odkar je bila neskladnost odkrita. Potrošnik je dolžan neskladnost natančno opredeliti in ponudniku omogočiti, da izdelek pregleda. Prodajalec odgovarja za vsako neskladnost blaga, ki obstaja ob dobavi blaga in ki se pokaže v dveh (2) letih od dobave blaga. Potrošnik ne more zahtevati odprave neskladnosti, ki se pokažejo na izdelku po preteku dveh (2) let, odkar so bili izdelki prevzeti s strani potrošnika. Kdaj gre za neskladnost?
Blago ni skladno s prodajno pogodbo zlasti, kadar (subjektivne zahteve):
• ne ustreza opisu, vrsti, količini in kakovosti ter nima funkcionalnosti, združljivosti, interoperabilnosti in drugih lastnosti, kot je zapisano v prodajni pogodbi,
• ni primerno za poseben namen, za katerega ga potrošnik potrebuje in s katerim je potrošnik seznanil ponudnika najpozneje ob sklenitvi prodajne pogodbe, ponudnik pa je s tem soglašal,
• ni dobavljeno skupaj z vsemi dodatki in navodili, vključno z navodili za namestitev, kot je določeno v prodajni pogodbi,
• ni posodobljeno, kot je določeno v prodajni pogodbi.
Poleg navedenega iz prejšnjega odstavka, je blago neskladno tudi, ko (objektivne zahteve):
• ne ustreza namenom, za katere se običajno uporablja blago iste vrste, pri čemer je treba, kadar je to primerno, upoštevati druge predpise, tehnične standarde ali v primeru neobstoja takih tehničnih standardov panožne kodekse ravnanja, ki se uporabljajo za posamezni sektor,
• ni take kakovosti in ne ustreza opisu vzorca ali modela, ki ju je ponudnik dal na razpolago potrošniku pred sklenitvijo prodajne pogodbe, kadar je to primerno,
• ni take količine in nima značilnosti in drugih lastnosti, vključno v zvezi s trajnostjo, funkcionalnostjo, združljivostjo in varnostjo, kot je običajno za blago iste vrste in ki jih potrošnik lahko razumno pričakuje glede na naravo blaga in ob upoštevanju kakršne koli javne izjave, podane pri oglaševanju ali označevanju s strani ali v imenu ponudnika ali drugih oseb v predhodnih členih pogodbene verige, vključno s proizvajalcem, razen če prodajalec dokaže, da:
- za javno izjavo ni vedel in od njega ni mogoče razumno pričakovati, da bi zanjo vedel,
- je bila javna izjava do sklenitve prodajne pogodbe popravljena na enak ali primerljiv način, kot je bila podana, ali
- javna izjava ni mogla vplivati na odločitev za nakup blaga.
Ponudnik je potrošniku zavezan dostaviti blago, ki je skladno s prodajno pogodbo. Skladnost blaga se ocenjuje na podlagi subjektivnih in objektivnih zahtev za skladnost, ki so opredeljeni zgoraj. V primeru, da blago ne izpolnjuje zahtev za skladnost se šteje, da blago ni skladno in ponudnik odgovarja za neskladnosti, ki jih je imelo blago v času dobave.
Ponudnik ne odgovarja za neskladnost blaga, če je potrošnika vnaprej posebej obvestil, da posamezna lastnost blaga odstopa od objektivnih zahtev za skladnost ter je kupec ob sklenitvi pogodbe izrecno in ločeno sprejel to odstopanje.
Ponudnik ne odgovarja za kakršnekoli neskladnosti, ki bi se pojavile, zaradi nepravilne namestitve kupljenih izdelkov, ki jih ni izvedel ponudnik ali tretja oseba, za katero je ponudnik odgovoren.
Postopek in jamčevalni zahtevki v primeru neskladnosti
Obvestilo o neskladnosti lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, po pošti ali mu pošlje obvestilo o neskladnosti na e-naslov: narocila@gumenadom.si.
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova neskladnosti, če o neskladnosti obvesti ponudnika v 2 mesecih od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena. Potrošnik v obvestilu o neskladnosti natančno opiše neskladnost in ponudniku omogoči, da stvar pregleda.
Ponudnik bo na notifikacijo potrošnika odgovoril pisno, v roku osmih dni od prejema jamčevalnega zahtevka ter potrošnika obvestil ali je obstoj jamčevalnega zahtevka sporen.
Ponudnik ne odgovarja za neskladnosti na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar dobavljena. Šteje se, da je neskladnost blaga obstajala že v času dobave, če se pojavi v roku enega leta od dobave blaga.
Jamčevalni zahtevki
V primeru pravilne notifikacije ponudnika o neskladnosti, je potrošnik, pod pogoji in v vrstnem redu iz tega odseka, upravičen, da:
• zahteva od ponudnika brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga. Da bi se vzpostavila skladnost blaga, lahko potrošnik izbere med popravilom blaga in zamenjavo blaga z novim brezhibnim blagom, razen če:
- je izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka nemogoča ali
- izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka predstavlja nesorazmerne stroške za ponudnika v primerjavi z drugim jamčevalnim zahtevkom ob upoštevanju vseh okoliščin.
Ponudnik mora brezplačno vzpostaviti skladnost v roku 30 dni, odkar je kupec ponudnika obvestilo o neskladnosti. Ta rok se lahko podaljša za največ 15 dni, v kolikor je podaljšanje potrebno za dokončanje popravila ali zamenjave.
• zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska. Potrošnik lahko zahteva sorazmerno znižanje kupnine ali odstopi od prodajne pogodbe v katerem koli od naslednjih primerov:
- ponudnik ni popravil ali zamenjal blaga ali, kadar je to ustrezno, ni končal popravila ali izvedel zamenjave blaga v skladu s tem zakonom oziroma je zavrnil potrošnikov jamčevalni zahtevek za vzpostavitev skladnosti blaga v skladu s šestim odstavkom prejšnjega člena;
- neskladnost obstaja, čeprav je ponudnik poskušal vzpostaviti skladnost;
- narava neskladnosti je tako resna, da upravičuje takojšnje sorazmerno znižanje kupnine ali odstop od prodajne pogodbe, ali
- ponudnik je izjavil ali pa je iz okoliščin očitno, da ponudnik ne bo vzpostavil skladnosti blaga v razumnem roku ali brez znatnih nevšečnosti za potrošnika.
• Odstop od prodajne pogodbe potrošnik uveljavlja z izjavo, s katero ponudnika obvesti o odločitvi, da odstopa od prodajne pogodbe. Kadar potrošnik odstopi od prodajne pogodbe, potrošnik ponudniku na stroške prodajalca vrne blago. Ponudnik potrošniku vrne plačan znesek nemudoma, vendar najpozneje v osmih dneh po prejemu blaga ali dokazila, da je potrošnik blago poslal nazaj. V enakem roku bo ponudnik vrnil sorazmeren del kupnine, kadar potrošnik uveljavlja zahtevek po sorazmernem znižanju kupnine.
Potrošnik ne more odstopiti od pogodbe, če je neskladnost zgolj neznatna.
V kolikor se neskladnost pojavi v manj kot 30 dneh od dobave blaga, lahko potrošnik odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.
Potrošnik lahko zadrži plačilo preostalega dela kupnine ali dela tega preostalega dela kupnine, dokler ponudnik ne izpolni svoje obveznosti. Potrošnik to pravico uveljavlja z izjavo, s katero ponudnika obvesti o svoji odločitvi.
V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi uveljavljanja jamčevalnega zahtevka.
Ponudnik odgovarja za neskladnost izdelka, ne odgovarja pa za nastalo škodo, zaradi nepravilnega ravnanja ali vzdrževanja. Ponudnik si pridržuje pravico, da reklamiran izdelek sprejme in pošlje na analizo. Če strokovne osebe, ki opravljajo analizo, ugotovijo napako zaradi nepravilnega ravnanja z izdelkom ponudnik reklamacijo zavrne, potrošnik pa nima pravice do uveljavljanja jamstva za skladnost blaga.
Kadar se neskladnost nanaša le na del blaga, dobavljenega na podlagi prodajne pogodbe, in obstaja razlog za odstop od prodajne pogodbe, lahko kupec odstopi od prodajne pogodbe v zvezi s tem blagom in katerimkoli drugim blagom, ki ga je pridobil skupaj z neskladnim blagom.
Varnost
Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. V ta namen uporabljamo SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija.
Varovanje osebnih podatkov
Ponudnik (v nadaljevanju: ponudnik) se zavezuje k varovanju vseh osebnih podatkov v skladu z veljavno zakonodajo. Več informacij o tem kako ponudnik obdeluje osebne podatke najdete v naši politiki zasebnosti, ki se nahaja tukaj.
Pritožbe in spori
Kupci lahko reklamacijski postopek sprožijo tako da svoje zahtevke naslovijo na: Amonte d.o.o., Bravničarjeva ulica 11, 1000 Ljubljana ali na e-naslov narocila@gumenadom.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Ponudnik mora v petih (5) delovnih dneh potrditi, da je pritožbo prejel, sporočiti kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval, in ga ves čas obveščati o poteku postopka. Ponudnik si bo prizadeval po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. Kupec lahko za sprožitev reklamacijskega postopka uporabi katerega od obrazcev, ki jih omogoča ponudnik, pri čemer uporaba obrazcev ni obvezna
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi ponudnik ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Platforma za spletno reševanje potrošniških sporov je na voljo potrošnikom TUKAJ.
Varstvo intelektualne lastnine
Podatki, slikovni in tekstovni materiali ter katerikoli drugi materiali (npr. video vsebine, grafike, skice, ipd.), ki se nahajajo v spletni trgovini, predstavljajo avtorska dela in so kot taka zaščitena z avtorskimi pravicami in/ali pravom intelektualne lastnine.
Z uporabo spletne trgovine kupec ne pridobi avtorskih, lastninskih pravic ali pravic intelektualne lastnine. Kupec nima pravice uporabljati materialov, ki se nahajajo na spletni trgovini, v kolikor ni za takšno rabo pridobil izrecnega predhodnega dovoljenja ponudnika.
Spremembe pogojev. Kupec nima pravice kakorkoli spreminjati ali se odpovedati, v celoti ali deloma, veljavnosti katere od določb iz teh splošnih pogojev. Ponudnik ima pravico kadarkoli spremeniti te pogoje. Vsaka sprememba bo objavljena v spletni trgovini. Vsakokratne spremembe začnejo veljati z dnem objav, če ni drugače določeno s samimi splošnimi pogoji. Za vsak nakup veljajo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku oprave nakupa. Posodobljena različica pogojev je kupcu vedno na voljo tukaj.
Celoten dogovor. Te splošni pogoji predstavljajo celoten dogovor, ki velja med pogodbenima strankama. Vsi morebitni predhodni dogovori ali pogajanja, pisni ali ustni, so v celoti nadomeščeni s temi pogoji.
Splošne pogoje poslovanja (.pdf), si lahko prenesete TUKAJ
Vpišite podatke, ki ste jih uporabili pri registraciji
Na vpisani elektronski naslov vam bomo poslali vaše geslo